Algemene voorwaarden
Enkele tips voor het betreden van het hondenkapsalon:
- Laat de hond zijn/haar behoefte doen voor u binnenkomt
- Laat uw hond niet met een volle maag naar het trimsalon komen
- De hond is aangelijnd bij het binnenkomen
- Borstel uw viervoeter regelmatig, zo zorgt u ervoor dat de trimbeurt niet langer duurt en er dus geen extra kosten worden aangerekend
- Als er medische of andere aandachtspunten zijn, gelieve dit te melden bij de reservatie
Reservatie:
- Ik werk enkel op afspraak
- Een afspraak kan u vast leggen via bericht (sms of Messenger via Facebook) of telefonisch, e-mail en de online boekingen
- Bij het eerste contact worden gegevens van zowel de eigenaar als de hond verzameld. Ook zal ik vragen stellen omtrent de verzorging die de eigenaar wenst.
- Eens u een afspraak vastlegt gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.
- 1 dag voor de geplande afspraak ontvangt u een bericht en/of e-mail als herinnering.
Wat als de afspraak niet doorgaat?
- Annuleringen moeten steeds telefonisch (al bellend) gebeuren, een gewoon berichtje of e-mail is niet voldoende.
- Indien u 24 uur op voorhand dit verwittigd, wordt er niets aangerekend
- Indien er geen persoonlijke reden is of in geval van overmacht en u dit niet meld voor 24u van de geplande reservatie of u bent te laat (15min) voor de afspraak
, ben ik genoodzaakt om 50% van het normale tarief voor uw hond aan te rekenen. Indien dit niet wordt betaalt is er geen vervolgafspraak mogelijk!
Betaling:
- Betalingen dienen contant/ via uw bank-app te gebeuren na afloop van de verzorging van uw viervoeter.
- Als er meer werk moet gebeuren, is Lari QualityTrim gerechtigd dit door te rekenen.