Algemene voorwaarden

Enkele tips voor het betreden van het hondenkapsalon:
- Laat de hond zijn/haar behoefte doen voor u binnenkomt
- Laat uw hond niet met een volle maag naar het trimsalon komen
- De hond is aangelijnd bij het binnenkomen
- Borstel uw viervoeter regelmatig, zo zorgt u ervoor dat de trimbeurt niet langer duurt en er dus geen extra     kosten worden aangerekend
- Als er medische of andere aandachtspunten zijn, gelieve dit te melden bij de reservatie

Reservatie:
- Ik werk enkel op afspraak
- Een afspraak kan u vast leggen via bericht (sms of Messenger via Facebook) of telefonisch,  e-mail en de online boekingen
- Bij het eerste contact worden gegevens van zowel de eigenaar als de hond verzameld. Ook zal ik vragen stellen omtrent de verzorging die de eigenaar wenst. 
- Eens u een afspraak vastlegt gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.
- 1 dag voor de geplande afspraak ontvangt u een bericht en/of e-mail als herinnering.


Wat als de afspraak niet doorgaat?
- Annuleringen moeten steeds telefonisch (al bellend) gebeuren, een gewoon berichtje of e-mail is niet voldoende.
- Indien u 24 uur op voorhand dit verwittigd, wordt er niets aangerekend 
- Indien er geen persoonlijke reden is of in geval van overmacht en u dit niet meld voor 24u van de geplande reservatie of u bent te laat (15min) voor de afspraak , ben ik genoodzaakt om 50% van het normale tarief voor uw hond aan te rekenen. Indien dit niet wordt betaalt is er geen vervolgafspraak mogelijk!


Betaling:
- Betalingen dienen contant/ via uw bank-app te gebeuren na afloop van de verzorging van uw viervoeter.
- Als er meer werk moet gebeuren, is Lari QualityTrim gerechtigd dit door te rekenen.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin